۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۶۱۸۳۸۸
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان طی امروز، 12 مردادماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۳۰۴۴

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امروز صبح، 12 مردادماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. این افتتاحیه با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان دقایقی پیش صورت گرفت.

در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان 850 شرکت خضور دارند که از این تعداد 750 شرکت داخلی و 100 شرکت خارجی هستند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

 

رئیس اتاق تعاون ایران در خصوص اقدامات انجام شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: طی امسال و سال گذشته یک سالن اختصاصی را برای دانش‌بنیان‌ها در نظر گفته بودیم. با تسهیلاتی که برای این شرکت‌ها در نظر گرفتیم، توانستیم امکاناتشان را افزایش دهیم. در این نمایشگاه دانش‌بنیان‌هایی که در حوزه صنعت ساختمان هستند، حضور دارند. همچنین افزایش تجمع این شرکت‌ها را در این دوره نمایشگاه شاهد هستیم.

عبدالهی با اشاره به رشد 13 درصدی حضور شرکت‌های خارجی در این دوره نمایشگاه گفت: حدود 100 شرکت خارجی از 13 کشور دنیا حضور دارند. در صورت کلی هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های حوزه صنعت ساختمان است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

این نمایشگاه به مدت 4 روز پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت خواهد بود.زمان بازدید از این رویداد 8 صبح الی 15 عصر است.

برچسب ها: نمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین المللی تهران حوزه صنعت ساختمان نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افتتاح
ارسال نظر
آخرین اخبار